11/4. pluuuuuggga!

hej&hå!
ett svagt minne långt bak i huvudet, viskar att jag lovade att plugga detta lov.. men det löftet arkiverade jag snabbt, och glömde. inte bra, inte bra. dock har jag släpat min stora skol-mapp fram och tillbaka vart jag än gått, vilket iaf kändes bra. ända tills nu, när jag sitter här och måstemåstemåste plugga! ..för nu äre lite kapert med utrymme för ursäkter. haha.
jaja, mina planer för dagen är ju iaf kirrade.


juste mamma; påminn mig om att jag måste skicka in ev. skolkursegrejs!!. kanske läge att göra ikväll?.. kan du hjälpa mig ?? :D   (om blommorna/planterna/potatisarna mår bra vill säga,.. om inte är jag spårlöst försvunnen i ett par dagar) :O
 ;)


//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0