12/4. slut på lov.

godermorgon! solen lyyyser!!
lägligtlägligt. igår när jag väl satte mig ner och pluggade tog det cirkus ½h innan pappa kom och sa att farfar var här. "kom och hälsa, han är bara är en liten stund". "en liten stund" blev dryga 2h. happhapp^^
jag ligger fortfarande efter, men vafasen. nu ör jag ju på G iaf. man kan hinna mkt på ½h,,
haha dock ngt motsägelsefullt när jag nu faktiskt sitter i skolan och inte riktigt gör det jag borde kasnke.. "dagens ungdomar"!

välkommen hem mamma & co. :)
var lite nervös för att jag visste att ett sms skulle komma. började lite lungt " hemma nu. vart är du?"
sen kom nästa "tack för blomvattnandet och posten".
lite för bra det här. ,
"nästa gång kan du lägga posten  i trappan så ingen ser att ingen ör hemma"
suck. här koncentrerar man sig, men alltid äre ngt! ;) -.-

justeja, denna vecka äre nytt upplägg. idag uppvärmingsdag och planering inför restrerande vecka.
gogogo.


min kära dator är alive. (lånar sladd).
//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0