14april - nya tag. en glad D.

ohooj alleman!
ny dag, nya tag - sånt gillar vi!
igår är igår och förrgår i förrgår. what to do about that liksom. :)
jag är glad idag, trots ev. matteprov om en 1,5h... solen skiner och ja, jag är på bra humör liksom! det känns skönt, att vara glad på riktigt utan att ngt speciellt riktigt häder. dagen är planerad, så ska se om vi kan få en paus från ångesten dagen till ära? först skola, jobb sen till käre A.

det som är lite jobbigt nu är väl att jag verkligen ser och känner förändringen min kropp. hur den "utvecklas" och formas. eftersom att jag inte tränar eller har några muskler är det inte min vältränade kropp som kommer tillbaka. och det äre ökade underhudsfettet som jag ser. det är jobbigt.


//deds.

Kommentarer
Postat av: saga

så var det för mig också i början,tyckte det var jätte obehagligt!Men när jag var klar å fick börja rida å göra stallarbete, å återfå mina muskler,kändes det bra! Jag är ju inte ens hälften av det jag var, men en god bit på väg, så det kommer, bara härda ut:)<33

2010-04-14 @ 21:02:13
URL: http://skavsnigels.blogg.se/
Postat av: saga

SV:Nej, det är en väldigt skör tråd att färdas, gick själv på gym för ett tag sen för att lyfta tyngder å återfå benmuskler.Värmde upp på crosstrainer, löpband å roddmaskin. Oturligt nog var det kaloriförbränningsräknare på apparaterna, vilket ville trigga mig-"Mera!Mera!"Började röra sig i huvudet på mig, men så tändes ett ljus å jag insåg vad jag höll på med.Jag reste mig upp, lämnade apparaten å kände att det räckte.När jag kom hem åt jag som extra mycket nästa måltid. Nu har jag dock musklat upp mig lite mer med ridning å stallarbete,kommer långsamt, men snyggt blir det;)



Hemma klarar jag mig utmärkt!Matbråken har övergått till allmänna tonårs tjafs om att städa å bädda mm,det var lite konstigt i början...xD<33

2010-04-16 @ 21:43:52
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0