15april 2010

asså. det här är helt jäkla otroligt. med riskt för att vara aningen självgod nu. men fasen vad jag är bra. +4kg från förra veckan. vilket  betyder att jag haft en STABIL viktuppgång i typ 1månad nu. och jag är ngt fantastiskt nära "normalvikt" också. apropå veckorna. snacka om fullproppade. skola, enhet, jobb, skola, jobb. sen idag direkt till kista, möta L. handla. hem. imrogn jobbjobb, iväg till komåis, hämta grejer, sen ut. söndag, leta kläder, skiva. lite trött. men fasen vad jag gillar att ha dagarna fyllda. få ngt gjort!" :)
men det är mkt som fortfarande spökar. mkt golv att ligga på. men inte riktigt i samma utsträkning som förut. jag menar, det märker vi ju på vågen om inte annat. ha., sen är det väl mkt ,mat som fortfarande är svår. som ger mer ångest än annat. sånt jag inte riktigt kan äta.. än. jag förstår inte riktigt vad det är som tar emot. eller jo, kasnke har ett hum, men jag orkar inte gå in djupare i tankarna. kmr jag inte kunna sova igen, och jag ska ju faktiskt upp tidigt imrogn också. long day!
hoppas mamma blir frisk snart.

hittade iaf en bh dagen till ära.
(klicka för större bild)
//deds.,

Kommentarer
Postat av: Hugo S.

SV; Tack så mycket! Och du har ny blogg ser jag, gud så härligt att det går framåt för dig med viktuppgången. Jag hejar på dig <3

2010-04-16 @ 01:15:49
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0