1apri,l

1april, hihi ett väldans kul datum. jag lurade mamma. mohahha
tror det är ngt jag lyckas med varje år! roowligt. dock brukar jag nog vara lite mer engagerad.

annat roligt som hänt idag är att pappa kom och hämtade mig imorse, så åkte vi till storebror. han har då fått en ny liten knatte, så nu är jag faster till 2st pluttisar. jättesöt och jätteliten var han! och den andra stora lilla knatten var dock på dagis, men vi lämnade ett påskägg efter oss till honom. så får hoppas att han blir glad, trots lilla förlusten att missa farfar och faster ;) haha skojja.
nejmen det var fint att träffa hela familjen! och sen kom mammas "kära" hit idag & lillebror köpte nya fotbollsskor. minns den lyckan. att få nya fotbollsskor, matchtröjor, spikskor, löparskor, tävlingskläder, simglasögon & baddräcker. åh. minns.. och saknar.
jag älskar idrott, älskar älskar. det har alltid varit 90% av mitt liv, eller ja, idrott i alla dess former har varit mitt liv. det bästa som finns och det är svårt att vara utan det. just nu.
nu är det vår och grejer också. skulle göra nästan vad som helst för att få ta på mig löpargrejerna, trycka i nyladdad musik i öronen och bara ut i friska luften. så in i bomben skönt. åh. jag villvillvill!
jaja. I know what to do..
forf. lite skeptisk mot mammas mat dock. och sålänge jag är det kan jag nog inte springa. eller? jag får fortsätta kämpa så jag kommer i mål ngn gång och kan ut och springa mot nästa.
sov gott nu & glad påsk alla! :D
//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0