24/4. ooordblajj.

väldigt fin kväll, nu är jag inte så tom på ord 6 känslor längre.
mormor & morfar var här på middag, det var fint att träffa dem, inte överdrivet ofta man gör det.. sen sprang jag över med 3 lådor te till A, för vi skulle kolla film. det blev körslaget istället. filmen kmr på måndag eller onsdag har vi planerat in! wihi.
nu dricker jag te (okej, det är schluut efter typ 3 hink-klunkar) och ska försöka hinna ikapp lite med mitt projektarbete som så nonchalant försvann vid datorns krasch. suuuuck. blä.
menmen, det är som det är. min dator är laddad på 2h & 48min (94%). när den står på 0, anser jag mig ha pluggat klart för ikväll. hehe.
men imorgon måste jag bara vara klar! :O och så har jag ett lagom stökigt rum jag borde ta hand om, för att ytterligare ett steg längre vada fram till garderoben och fixa den. jaja, senare projekt. ! gud vad jag ordblajjar för att komma undan skolan. gah. come on.
hoppas eran kväll varit och är bra!

//deds!

Kommentarer
Postat av: Hugo S.

SV; Hehe, tackar tackar! Solbrillorna dolde det mesta också, smart knep ;)

2010-04-25 @ 18:03:09
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0