26/4.

hej you'!
skola - check.
denna dag avr rätt planerad, men ingenting blev enligt planerna, som vanligt. jag ska nog sluta planera, eller planera såsom jag inte vill att det ska bli.. haha.

ja middagen med m&m. inte annat än att jag också var lite spänd inför den. men det gick ju bra. första gången i princip jag faktiskt kunde känna ett behag. inte ångest som slog ut allt. inte heller att det inte var tillräckligt. allt var lagom, en rak linje. inte för mkt, inte för lite. kan inte säga att den ro jag försöker finna, fanns där. men det kändes väldigt bra. dessutom vare fint att träffa mormor och morfar, lääänge sen sist.

idag började dagen bra och jag var jätteglad. men sen vet jag inte vad som hände. alltså. jag tror det är när jag är för rastlös. ellre liksom, itne gör ngt. jag blir tillsagd att ta det lungt, och jag försöker. men det går inte. tydligen. jag får bara panik, och det slutar ofta i samma vägg.
väntar egentligen på mamma nu. till och med köpt gurka utan att äta upp den. tacos kmr det bli. men jag har spytt. och har så ont i hals och mage. inte kul. och känner mig rätt värdelös, misslyckad. jagg vill ju inte. så får nog ta det lite piano med middagen, nu iaf., får bli senare. lillebror äter ändå hos pappa eftersom att han ska på träning. så ja. ny dag imorgn. men jag är trött på att det ska skjutas upp hela tiden. jaja. nya tag. sen..

But I'll be back on my feet some day
Making it back from my getaway
I'll be walking this street and hey
I'll be fine


//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0