3e april

´hej! mamma verkar ligga lite efter här ser jag, jaja jag får väl hoppa in då!) ;)
shit. redan inne på 3e dan av april. tiden gååååår, minst sagt. jag fick en ny dator igår, eftersom att min "gamla" (fick den i årsskiftet) kraschade! så nu känns det bättre och nu måste jag sätta igång plugget med superspeeed!
borde gå och duscha nu också, ska till pappa snart och måla ägg, hela fam. finland är här, med barn och allt. så det lär bli färg på flera ställen än äggen. ;)
mamma damsuger & städar där nere, ngt jag också kasnke borde göra.. middagsgäster iform av grannarna ikväll, det blir kul. haha mycket jag borde göra nu.
idag når jag bättre, nästan bra faktiskt. vet inte vad som gör det, kasnke solen? det är fint väder ute. känns mer som jag kan flyta lite då. slippa tänka och påverkas så mkt. bara liksom ..hänga på. så det är väl inte ren lycka jag känner, mer som ett välbehag. en våg som man faktiskt kan ligga och guppa på ett tag, med solen i ansiktet. det är grejer det, och det funkar för mig., nej duschen var det ja!



känner mig lite som på denna bild.. matt, genomskinlig. suddig, skör..
hoppas ni får en bra 3e april där ute!
//Deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0