be careful.

oh yeah  och yeah oh yeah
jag får VG på hela matteC kursen!! grymt nöjd!

haha. snacka kontraster på mina dagar. om inte rent utav mina timmar. men det är väl så, inte bara för mig. men det är så markanta skillnader. men vad skulle livet annars vara, utan dess törnar och snår?.
jag gillar mammas inlägg från igår, det positiva, att man kan välja hur man ska ta och se på saker. jag håller med. positiv energi smittar. och vem vill inte ha sånt?? sen kan man vara mer eller mindre mottaglig. vissa saker kan man ta med en nypa salt. och ja, jag tror på att allt blir mkt lättare om man väljer att göra det bästa av det. men med det menar jag inte att man ska ta allt bra. jag menar. vissa saker är rent utav skit. lycka är fint, något vi ska ta tillvara på. glädje, det måste vi värdesätta. det är inte självklart över allt. men skulle allt vara frid och fröjd skulle man inte kunna värdesätta det, eller ens uppskatta det på samma sätt. jag tror att det är viktigt att man får må dåligt ibland. inte tvinga sig själv att alltid alltid tvinga sig själv att se det braiga i allt. vi måste ta till oss ett problem först, kunna förhålla oss till det, för att sedan kunna göra ngt bra av det. men hellre att alltid vara lite mer optimistisk, än att förutsätta att allt är dåligt. man ska vara glad. men det är skillnad mellan ett påklistrat leende och ren och skär lycka.
hoppas jag inte lät negativ nu bara för det. haha. typiskt i så fall. :P  



'

be careful what you wish for.



//Deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0