dusch,

jamen bra D, mucho bravo. ett nytt beteende/behov att ta tag i. duschen.
jag har alltid alltid ogillat att duscha. 10sek har det gått på. varje gång jag kommit hem från träning är duschen det jag dragit ut längst på. vet inte hur många disbyter jag och mamma haft om det där. hur äckligt det är att jag dragit ut på det så länge. men jag verkligen ogillar det. det är så kallt och ..blött. obehaget kanske inte sitter i just själva duschningen. men det är sen. så otroligt kallt att kliva ur. och sen ska man torka sig snabbt och klä på sig. och då kanske man måste gå i bara handduk en bit i huset. och så lyckas man aldrig bli riktigt torr och kläderna klibbar mot kroppen, ja ni ser. nu kan mna ju kanske tro att problemet ligger i att jag aldrig duschar. men så är faktiskt inte fallet. det har blivit som en sorts ångesthantering, dusch och bastu. det är sällan jag står där mindre än 1h. väldigt sällan. (utom på morgonen kanske, när jag har en tid att passa, skolan.). men helt ärligt, minimum en timme, ibland längre.
det bidrar till att allt varmvatten dör. brukar försöka duscha och basta sist. men ändå. så ska dt inte behöva vara. jag tkr ju inte ens att det är skönt..
det händer att jag duchar en längre tid i iskallt vatten. bara för att..



//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0