Fjällen

Här sitter vi mätta och belåtna efter en god fjällmiddag bestående av K's köttfärssås! Nu står K här bakom mig och är så nyfiken över vad jag ska skriva så jag kommer alldeles av mig! men hon får läsa sen.... hon får bli läsare nr 17!
Hur som helst så är det mysigt att vara i Sälenfjällen. Vi har fått tag i en kanonfin stuga. Just nu snöar det, och vädret ser väl inte helt hoppfullt ut nu, så det är tidigt i backen som gäller.

Idag är en resdag men i morgon blir det skidor hoppas vi. Jag har erbjudit mig att köra första bilen till den nypistade backen! Fortsättning följer i morgon! Så det kommer inte bara vara D som bloggar under denna veckan hoppas jag!

Hörs i morgon - ciao!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0