Förfärliga bilder

Vilka förfärliga bilder det är på bloggen! De där i headern, speciellt den där till vänster! Den där med för mycket skinn. Och något annat...
Får satsa på att lägga upp en ny 1 juni tror jag! Eller 1 augusti kanske.
Bilden kommer inte att vara perfekt, långt ifrån.... men ändå...

D - påminn mig och fota en ny då... hoppas bara den ser bättre ut! Den där bilden som är nu är ju inte på mig, fast jag ser likadan ut så det kunde vara jag. Men sen ska det bli jag... 

Fast lite känns det som att börja om då jag inte tränat på 3 veckor om man räknar in skidveckan i Sälen... Suck, på't igen!

Ja, i morgon är det en ny dag! Då ska jag gå på SATS! Och det känns skönt, även om det känns tungt att komma iväg. Men jag längtar faktiskt :-) Tjoho! See you SATS (man får ju försöka ge sig själv muntra tillrop!).

Så, hur går det för E egentligen? Ja, sådär! Inte helt flyt, men det går i alla fall framåt.

Så nu har jag inte tid att blogga mer för nu ska jag packa väskan inför morgondagen! See you!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0