Glasskollen

Fantastiskt vad gott det är med youhurtglass från Yoghurt-shopen i Gallerian i Stockholm! Rekommenderas!! 
Den allra godaste glassen är italiensk tycker jag. Sådan finns också i Gallerian. Himla bra glasscenter det där!
Efter den italienska kommer Gallerians fantastiska yoghurtglass! Fast den är inte långt efter den italienska....

Sedan kommer alla andra glassar ...

Glass är gott! Jättegott när man är förkyld! och det är jag och då var det jätte jättegott med glass!

Visserligen går man inte ner i vikt men det behöver jag inte göra just idag! För idag vill jag bara må bra, och med näsdroppar och alvedon är det lite bättre men inte på långa vägar bra. Orken är bara borta.
Så att på lunchen inmundiga årets första glass utomhus ... det kändes rätt bra!

Men nu ska jag hem, ta av packlinen på biltaket och helst byta till sommardäck på bilen eftersom det inte är särkilt mycket snö på vägarna och dessutom är det förbjudet med dubbdäck fr.o.m i morgon.

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0