Hemma

Jaha, ja, nu är man hemma igen! Fick tydligen sonens förkylning för huvudet känns som bomull och tankarna är sega som sirap.
Ingen träning de närmaste dagarna!

Så ledsen jag blir att D inte förstår att jag är helnöjd med att både tomater och kryddor lever och att huset var välstädat och fint.
Men erkänner att det ju inte är en jättehit om huset ska se bebott ut om det ligger en jättehög med nyintagen post på köksbordet. Och så fylls den högen på för varje dag... Jag har tyvärr hört lite för mycket för att jag ska vara lugn och tro att tjuvarna är så lättlurade. Det handlar ju inte om värdet i sig, utan det att någon rotat runt i ens grejer och kanske slagit sönder en massa ljuvliga lersaker som mina barn gjort som små. Saker som har ett stort affektionsvärde.
Många grannar har ju tyvärr haft besök - jag hoppas jag slipper!

Snygg bild på dusch som D publicerat! Har funderat på att skaffa en sådan... Att göra det mysigt och fint i duschen så att det ska vara något positivt istället, men förmodligen hjälper det inte.

Hoppas D's nya satsning med nya strategin funkar! Jag tror det...

Nu natti natti... kudden hägrar!

// E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0