högskoleproooov!

ojsh, igår vart sent, men lyckat! idag vart det däremot tidigt.
klockan ringde 6 och kl 7 gick jag utanför dörren, mötte A. högskoleprovet stod ju på schemat, dena fina lördag..! måttligt trött skulle jag visst göra mitt prov på sthlms universitet, haha det är ju 100år bort från mig! jaja, första "blocket" minns jag knappt. för jag somnade.. (woho. bra start). vaknade till och kollade svarspappret, satte massa X ifall att jag skulle råka somna innan jag läst frågorna. som jag misstänklte, jag sov. vaknade när hon sa "nu är det 10min kvar". haha jaja, sen vaknade jag till, så de restrerande 4blocken var jag iaf vaken. men ojsh, det var ju svårt! men nu har jag testat iaf! ;D

åt lunch, medtagen låda, med massa okända människor. huamig. ångesten växte...växte..och växte. men så fick det vara.
jag förstår nog nu att man aldrig kommer vara riktigt nöjd, med utseendet. det finns alltid ngt att hacka ner på, speciellt på sig själkv, ännu mer när man mår dåligt. kroppen speglar insidan, jag lovar. huvudet är så ..dumt ibland. det kan verkligen få oss att se och tycka vad som helst om oss själva., typiskt dåligt. men vad känar det till? att trycka ner sig själv, hur smart är det på en skala? väldigt mkt minus skulle jag tro. det ska man nog bara lägga ned, ett beteende helt utan positivitet. komplexkomplexkomplex, vad är det ?!
nej, dt enda jag ska trycka ner nu är mitt huvud, den förjäkla självförakten, ångesten och ja. allt negativt som rör sig där. och som är början och slutet till ngt negativt., blä, ush och fy.
haha appropå komplex. känns som att jag börjar komma tillrätta i mina kläder. när jag börjar tänka "ser jag tjock ut i det här?", då börjar jag le.
det är nog inga tankar jag kommer le åt framöver. men när de ploppade upp i huvudet log jag faktiskt, på riktigt. skrattade lite och kände att jag faktiskt nästan är tillbaka!

nu är jag hemma, skänt. d-ö-d-s-t-r-ö-t-t! :O

//deds.

Kommentarer
Postat av: Hugo S.

SV; haha ja, jag menar han som släpas i slutet... det är ju johan palm!

2010-04-10 @ 19:28:09
URL: http://sjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0