Jenny P J

Jag måste citera min goda vän A's fantastiska fru Jenny.
Hon skriver

"Vad häftigt det är med positiv energi. I dag efter promenaden kände jag att det kommer bli en fantastisk dag. Och bara med tankens kraft och sköna energi så strålar hela världen tillbaka. Det har inte funnits några hinder och alla säger bara ja. Som man själv tänker studsr tillbaka. Allt är möjligt. Hoppas Denna energi smittar till er alla."

Hon får svar av en annan klok tjej "Visst är det så!! Har börjat försöka tänka så också. Varför negga ner sig när man ändå oftast inte kan påverka vissa saker. Positiva tankar blir positiv energi och det är HÄRLIGT!!!!!"

Jenny svarar
"Precis... och hur mycket negativ tanke som kan dyka upp... så vad man än gör- Säg det inte, skriv inte ner det, framför allt inte här! Då blir det 1000 ggr värre... är min teori. Därför är jag hm... "alltid positiv"!"

Svar igen av någon " Håller med!! :-) Men livet är en cykel, den består av både ljust och mörkt och det är en illusion att vi kan leva i enbart glädje och harmoni. Träden vissnar på hösten och blommar på våren, allt går runt, runt.. även vårt humör. Nyckeln enligt mig, är att acceptera det tillstånd vi är i så att det aldrig blir ett problem, dvs jobbigt. Utan bara ett tillstånd."

Jenny igen "Tacksamhet för det man har är också bra. Jag somnar så nöjd på kvällen. Jag är så tacksam för allt! :-) Tack för alla pengar som flödar i mitt liv just nu. Nu är det också skrivet här så nu flödar det ÄNNU mer ;-)"

Från mig till J "Så otroligt kloka ni är! Glädje är en fantastisk glädjespridare - om man nu kan säga så, glädje föder glädje :-) Blir alldeles varm inombords av att läsa så kloka och positiva rader"

Jenny avslutar med "Härligt E! Precis min mening. Hela inlägget spred den energi jag önskade och känner. Vad glad jag blev av ditt svar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0