lev livet.

(Skyll dig själv)
Du som hade chansen
(Skyll dig själv)
Nu viftar jag på svansen
Kroppen ropar

Lev livet varje minut
Lev livet till det tar slut

Lev livet nätter och dar
Lev livet, livet jag har
Låt det hända
Och låt det komma

Kroppen ropar, ropar, ropar på mig



[jag lever.]
kmr bättre uppdatering sen. vet inte riktigt vad jag ska skriva.


okej, lite uppdatering.
jag vill verkligen bara leva nu. allt står skrivet, lev. ta allt som det kmr.
sommaren närmar sig och jag längtar. jag ahr så mkt att längta till. studenten och sen verkar jag bli lovad otroligt spännande upplevelser. till och med massa datum bokade., jag får så mkt jag kan önska. hela tiden.
varför är jag inte lycklig? eller är jag lycklig. kasnke. varför mår jag inte bra då? eller mår jag bra. jag vet inte, jag vet ingentign längre. det kasnke bara sitter i. att jag vant mig. såhär skare vara, man kan må bra ändå. har lärt mig acceptera. kasnke att jag inte vågar hoppas på ngt bättre. jag nöjer mig. varför gör jag så?
varför nöjer jag mig half way?.

//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0