Min stora kloka inspirationskälla

 Heter Blossom Tainton Lindquist!

Träningsgurun Blossom predikar ofta om det egna ansvaret, ens attityder och inställning, till allt i livet. Hon menar att man måste ta ansvar för sin hälsa, och det största hindret är alltid en själv. Hon har kallats både hälsoterrorist och hälsoapostel men själv har hon numera en ganska avspänd inställning till sig själv och livet. Hon säger att hon inte har några laster utan njuter av allt, t.ex rabarberpaj, mörk choklad, ett glas vin. "Det ska vara gott att leva".
På sina dåliga dagar drar hon sig undan, tappar upp ett varmt bad, njuter av lite musik, och är extra snäll mot sig själv.

Hon är fantastiskt inspirerande, vältränad och med ett glatt leende, och hon brukar säga att man inte kan vänta på inspiration för träning, utan "just do it", bara gör det! Tillslut kommer inspiriationen menar hon.

Att ta ansvar för sin egen hälsa är så rätt, som min kompis A-L sa - du måste ta hand om dig själv och vara snäll mot dig - för ingen annan lär ta hand om dig.
Så numera försöker jag vara snäll mot mig själv!

Blossom ska ge ut en tidning i sommar "Blossom Magazine" - hoppas den tidningen går bra - för jag ser verkligen fram emot den! Ska spana i början av juni för då ska den komma - jippie!

// E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0