Röda näsor

Röd näsa kan man lätt få i fjällen när solen skiner från blå himmel och snön gnistrar vit under skidorna! Otroligt härligt att få 2 dagar sol när man bara är uppe 4 dagar. Vi har haft det jättebra under dessa dagar, men i morgon bär det av hemåt! Inte till något högskoleprov, tack och lov, men däremot till jobbet!

I morse var jag så öm i kroppen så jag kände mig som en etthundratreåring .... kändes som att jag aldrig varit på ett gym i hela mitt liv! Men nu känns det bättre igen! Men vi får väl se hur det är i morgon bitti...

Hoppas D har tagit hand om mina tomatplantor och örter i köket. Att de varken har drunknat eller torkat....

Tjoho, snart är det vår och nu ska det bli riktigt riktigt skönt att slippa snö! Och nu får de bli nya tag mot beach 2010!!
// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0