Ruuumpa 2

Någon vill ha mer rumpa och någon vill ha mindre! Snacka om att mötas på mitten! Eller ... jag har väldigt mycket mer än 4 kg att besegra... så det tar en stund innan jag nåt mitt mål!

Ja, på söndag ska D och jag testa en ny strategi! Den tror jag på! Hon kommer att fixa det! Men stötta alla ni där ute som läser oss!! För det är en tuff väg - tuff tuff - men mot ett sunt och härligt liv!
Och det kommer att blir bra! Det vet jag!

Idag har jag åkt skidor tills benen var helt möra och inte orkade med en sväng till. Tyvärr var de inte särkilt uthålliga men de fick kämpa på så länge det gick!

Lite regn, lite vind och lite snö! Men ett par riktigt härliga åk på nypistat satt fint, och att därefter värma sig med en god kopp kaffe, egenhändigt bakade ananas-muffins och kexchoklad i en liten "fäbod" med öppen brasa var unnderbart härligt!

Till middag fick vi K's suveränt goda fiskgryta! Gott gott! Just nu bloggar jag, några spelar Uno, en pluggar och en har ömma ben och blir just nu insmord med Voltaren!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0