Söndag 18 april - trädgårdsjobb av slappoberto


Tjoho, jodå, jag är här!!! Jag önskade bara att jag kunde skriva "och så har jag tränat och gått ner 5 kg".. men näej! Och när jag är förkyld, det sticker i halsen, orken finns någon annan stans, inte hos mig, då är det så himla svårt att sköta sig sådär bra.
Så - erkänner - godis, glass - och en inte allför sund mat...
Men å andra sidan har jag varit ute i trädgården och jobbat. Jag har krattat hela gräsmattan och rensat bort torrt gräs, plockat fram utemöblerna och skruvat ihop utebordet. Jag har också bytt däck på bilen (tungt), tagit av taxboxen (den väger...) - sedan var det förstås städdag i området i lördags då det var krattning och sopborstning av sand.

Så, lite slappoberto har jag allt varit - fast gjort lite bra saker ändå!

Men nu kommer en ny vecka med nya förutsättningar :-)

// E

Kommentarer
Postat av: Hugo S.

SV; Yes, lärde känna kajsa via steph! Hur känner ni varann?

2010-04-19 @ 10:27:53
URL: http://stjartpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0