tomt hus, fyllda väggar.

men jahapp. sågåre när folket flyr huset.
kände att detta endå kunde funka bra. men icke.
kunde inte sova en blund, alls, inatt. antagligen för att jag visste att ngt väntade tidigt på morgonen (de skulle upp kl 6). så jag joinade dem och vinkade av. tänkte gå och lägga mig efter lite frukost mitt i allt packande och grejer. men nej. slutade över hinken, tyvärr. rätt sliten kände jag mig när frysens kylklampar var på annan ort och jag låg med frysta majspåsen på halsen. stackars halsmandlar.. det är ngt otroligt hur svullna dem är. inte tittat i spegeln sen i morse. vill inte. ush. hoppas de gått ner lite nu. snällasnällasnälla.
gick och la mig i mammas säng sen. inte heller nu gick det att somna. jo framåt 12-13 ngn gång. doink, sa det. så somnade jag. vaknade kl 17.00. (haha). vilken dag. gick ut på en promenad med mig själv. satte mig på berget och tittade ut över vårisen. det var fint. jag hade tårar i ögonen. dock inte för att det var fint, snarare pga att det gör så ont idag. nu. inuti. ontont. jag gråter inombords.
träffade lite kompisar nu på kvällen. de jag iaf vågar visa upp mitt svullna ansikte för.. en av dem gör mig sällskap under natten nu. :)
tedax nu.
hoppas er dag varit bättre!

dem verkar ha det bra i sälen! :D
//deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0