trött snuvdag

.. med ett huvud som sirap och rinnande näsa. Speciellt taggad för ett härligt sunt leverne i fullt fart blir man ju inte.
Har dessutom jobbat hela kvällen, fram till nu kl 22.55 så nu ska jag stryka kläder till i morgon bitti. Sedan blir det huvudet på kudden - Trött trött - inga upplyftande glada tillrop från den här mamman inte!

Men blir glad när jag tänker på att D och jag ska hoppa på hennes rosa mjukisbyxor, vi ska begrava dem när hon är "back on track" igen.... för då vill hon aldrig mer se dem. Undrar om jag kan passa på att kasta ner något som är för stort då?...
 
Blir glad av en annan sak också, har idag beställt hotell i Barcelona, nära Ramblan - D och jag ska ju dit i juni då lillebror ska spela fotbollscup - sådant är roligt, riktigt roligt!

Godnatt och sov gott!
D - i morgon är det en ny dag!
 Hotel NH Duc de la Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0