bada i spya

hejsan!
snart dags för jobbet, ett två. har en liten aning om att denna dag kmr vara lite utav en uppförsbacke.. megaparty igår hos älskade J som fyllde 20 ! kom hem runt ett tror jag, tog det lungt och var trött, men icke. började spy vid 2. inte så nice... i omgångar försökte jag stoppa och/eller låta allt komma, bara för att få komma till sängen ngn gång. men det ville sig inte, inget av det. stod där i duschen med nerspydd och med mera krypande upp längst halsen. så tror inte jag kom till min kära säng förrän vid 4. ännu en sömnlös natt. jaja. what to do know? och detta ständiga knackandet på dörren och smsandet.
"varmvattnet tar slut." jag duschade iskallt.

förlåt att jag inte förstår.
inget att be om ursäkt för.
jag förstår inte heller.

deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0