dag1

hej alleman!
första dagen på jobbet (av 18 i rad) avverkad!
mamma hade gjort en jättegod sallad till mig, så den åt jag kl två på min lunch! var lite mkt, men det behöver väl jag. orkade ju mig igenom hela dagen lååång. kom hem för cirkus 1h sen. nu har jag hunnit kolla datorn lite, och duschat, druckigt te och ätit kokade rödbetor, mums! :D ..och gurka förståss..
hade smusslat med både te och honung till jobbet idag, så en stor sådan kopp på eftermiddagen fick jag allt. wihi!
jag är trött nu, men inte sovtrött. men sitter i sängen nu, måste förbereda mig. måstemåstemåste sova. okej nu stressar jag upp mig.... somnade 4 inatt. inte okej. ..

hah skrev på fb igår "den som smsar mig efter kl 12 idag är en död man/kvinna". måste visst byta taktik tror jag, råkade snarare trigga igång hela tlfnboken.. :P

nej nu ska jag bara sitta här och surfa lite lungt, fram med flytvästen! hihi är så rolig när jag är trött! ;) eller annars också!

sleep tight sen! dedde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0