Den kloka krigarprinsessan Hanna K

Hanna K skriver varje måndag en måndgslista på sin blogg "En krigarprinsessas dagbok". Den börjar med "Måndagslistan 9 augusti", sen kommer "Idag, måndag är jag glad för ♥ att min son.....", sedan kommer det en massa vardagliga saker, som att det inte längre regnar in i källaren, att hon har fått träffa en viss person osv. Mellan varje mening är det ett hjärta. Idag hade Hanna skrivit 7 bra saker.
Det är så klokt att stanna upp och se det bra i vardagen. Att göra det till en måndagsrutin.
Kanske skulle D och jag göra så också.

Jag börjar - Måndagslistan den 9 augusti
Idag, måndag, är jag glad för ♥ att jag har en så pigg mamma som blev så glad när jag ringde och sa att jag och Robin skulle hälsa på dem om hjälpa till med lite de behövde ha fixat ♥ att jag och Robin gjorde mamma och pappa så glada idag då vi tog oss tid att åka dit ♥ att D är så glad för garderoben ♥ att jag lyckades baka farmor Rosas kladdkaka ♥ att jag har ett jobb som behöver mig ♥ att jag har så underbara barn och en dotter så kämpar så tappert på sitt jobb fastän hon är så trött♥  att jag just nu har en bra bok som jag  ska läsa i min sköna säng när jag lägger mig i kväll
  
// E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0