Ha, nu hann jag före D med att blogga

D säger att jag ligger efter så det skriker om det på bloggen. Rätt, det gör jag!
Har precis jobbat en stund på min sista semesterdag för denna sommaren, varför jag är uppkopplad och kan passa på att skriva lite.
Men har ont i huvudet och halsen - inte bra! Får nog flytta fram PT-tiden i morgon. En av D's kusiner har fått hjärtmuskelinflammation så det gäller att ta det lugnt då man inte mår bra.

Sitter ute på altanen och har ett glas vatten med citron bredvid mig. Citronen kommer från egna citronträdet - en helt fantastisk känsla att bara gå ut i trädgården och plocka det man vill ha!
I morse åt jag smörgås med skinka och egenodlad tomat ovanpå. I teét hade jag citronen jag pratade om nyss, och i yoghurten en hel näve röda vinbär från vinbärsbusken.
Ska nog gå och plocka mig ett äpple från äppelträdet nu!

Ibland är livet gott! Som nu! Bara man slapp ont i huvet och halsontbacillerna!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0