hjärtfel?

hejhopp plopP!
slut på jobbet och imorgon ska jag göra en mega rolig grej, som jag längtar tilL! sen kommer även damen who owe my heart hem efter 3månader på havet! YESYESYES.
idag på jobbet svimmade en herre, jag gjorde mitt första taxi-samtal och skickade honom m. fru till Danderyds sjukhus. hans fru kom tillbaka senare på eftermiddagen, jag sprang fram till henne och frågade hur det var och  hur allt gått. mannen låg kvar på sjukhuset, inlagd på hjärtavdelningen, hua. hon tackade för hjälpen och köpte ett par fjällräven byxor.
hela dagen var jag hur glad som helst, pratade och skojjade med varenda kund kändes det som. tror att dte uppskattades. :) senare blev jag övertrött och fAttade knappt vad jag gjorde. de andra 3 kollegorna var också rätt trötta och allt blev blajj, speciellt efter stängning! och jag sålde ett par kängor till min chef, hehehe..
jobbet är kul. det tkr jag verkligen! men lite kämpigt med långa dagar! men wii vad trrevliga människor!



//deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0