I'm back

Oj så tiden går när man är ledig o inte sitter vid datorn så ofta. Har ju helt tappat denna blogg!
Blir bättring!
Men just nu blir det en kortis!
Har i alla fall något roligt att berätta! Jag skrev ju att jag ville spela tennis - och nu har jag gjort det :-) Otroligt roligt! Extra kul var det att det var sonen som ställde upp! Kul kul och jag längtar verkligen tillbaka tll tennisen. Fick kanske ingång sonen också för idag spelade han med tre kompisar.

När jag kom hem ifrån Käringön körde jag Blossoms träningspass i trädgården - härligt att röra på sig! Denna veckan som kommer tänkte jag lägga upp höstens träningsplaner (hört det förr ???, jo jag vet, men skam den som ger upp!!).

Mer kommer i morgon, godnatt!

// E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0