Onsdagen den 11 augusti 2010

Sommaren börjar lida mot sitt slut, men än kan man njuta av den ett tag till. Och det har jag försökt göra. Idag har jag varvat deckarläsning i hängmattan med att laga brädor i bäddsoffan och att montera upp en ny dusch och tvätta en himla massa maskiner med tvätt. Lite nytta och lite slappande.

Igår var jag på gymet - och himmel så svettig jag blev! Körde crosstrainern i 30 min och sedan styrka.
Camilla, min PT, kom och påminde mig om att jag har 4 PT-timmar kvar som jag köpte förra hösten, så nu bokade vi in 4 tillfällen med personlig tränare under 5 veckor - nu kommer jag nog igång.
Det värsta är att P var ju här i helgen, och han blev så sjuk och mådde himla risigt (halsont, feber), och nu börjar det sticka in min hals. Har kurerat mig med C-vitamin, hoppas hoppas det hjälper.

I natt ska det bli stjärnfall - det tror jag betyder gott! Tre nätter på raken ska det vara! Det känns som den goda fen som svingar sitt spö och strör ut små små guldstjärnor över oss. Känns bra att tänka så....
Det känns bra att tänka positiva tankar, man kommer på sig själv med att le.... och et känns fantatsiskt!!

Kram på er alla där ute! Tänk positiva tankar, den goda fen svingar sitt spö över just dig!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0