please dont take a picture, its been a bad day.



hår hår hår. det har alltid handlat om hår för mig. har älskat det, mixtrat med det och vågade aldrig gå till en frisör. jag ville klippa mig själv hela tiden, ingen frisör lyssnade ändå på mig. så jag började med saxen på egen hand. jag har haft alla mängder olika frisyrer och färger, men jag älskar mitt långa, tjocka, raka hår.. tror det var 2007 då jag fick ett fnatt och klippte av mitt hår. (jo då gick jag faktiskt till en frisör, första gången sen jag var mini och mamma bestämde)., nästan allt hår klipptes av.  färgades svart, förutom en lång "remsa" som var lika lång som allt mitt hår innan, den färgades blond och utgjorde en tuppkam. det korta hååret på sidorna färgades svart. har aldrig sätt så många olika ansiktsutrryck som när var och en såg mig och min nya frisyr., vart tog hennes hår vägen? sen hade jag haft min korta hår-period. så jag sparade ut och mitt hår brukar växa snabbt. men sen blev jag sjuk och allt mitt hår ramlade av. kände mig som en gammal farbror med 3 hårstrån. jag färgade allt mitt hår blont och ingen kände igen varken kropp eller hår. jag var inte jag.
nu är ja jag igen, med mitt långa mörka hår. dilemma? mitt hår är inte mitt.. och mina toppar är som russin. så jag måste klippa av det, väldigt mkt. men jag vill inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0