Yippie - rösten tillbaka!

Det var då väldans vilka sega virusar jag haft i kroppen. Över en vecka har de surrat runt och i helgen som var försvann min röst. Seg som attan har jag varit men nu har det vänt känns det som. Har kunnat sova på en (1) kudde 2 nätter på raken istället för att ligga upp-pallad på flera kunndar för att kunna andas ordentligt.
Har gått på stark hostmedicin så att jag inte skulle hosta sönder rösten, men det har också inneburit att jag varit alldeles groggy på morgonen.
Har inte kunnat prata alls, och igår provade jag 5 min i telefon, och det gick men det var allt... Nu har jag pratat med jobbet och det känns i bröstet, så jag får ta det lugnt...

Tyvärr har jag fått boka av två av mina bokade PT-timmar.... men så snart kroppen är virusfri så ska jag träna igen.
Fast just nu "syndar" jag, ska baka Leilas Chokolate Chip Cookies...

Är helt slut fortfarande men jobbar hemifrån idag! Längtar tills det spritter i benen på mig igen!!!

Kram och ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0