9!

så sant som det är sagt! 9 är mitt turnummer, kaninte bli mkt bättre!

ja9 månader har vi bloggat, så hur går det med maten? well, min ätstörning är kvar. det förstod man ju. men spyeriet har avtagit. det har hänt att magen vänt sig in och ut, och stött ut av det jag ätit. men det har aldrig blivit någon såndär lång stående 4h grej. detär mest att det kommit upp, jag har fått ta till ngn påse eller så, sen över. det är skönt. men det blir jobbigt också. för så är det, att när spyerier upphör, som pågått en längre tid, då ska vätskebalansen försöka komma till rätta. och man sväller. allt salt drar åt sig vattnet och man blir ballong. många vätskekilon och man känner sig uppblåst och  som en väldig ballong. inte så roligt, men så är det. så samtidigt som jag är väldigt glad att det glesat ut sig med det jobbiga, känns det fortfarande jobbigt. men jag håller ut. men det gör det svårt att våga äta ordentligt. men nu har vi försökt lägga upp en liten plan. jag ska införskaffa skor och sen ska jag börja träna lite smått.. bara lite. och innan jag får det kmr vi överrens om ngt jag måste äta, och det innan. inte efter. innan.

återkommer om det!

deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0