15/2 - lunchdags

Typisk, vaknade snuvig, ont i halsen och huvudet. Inget hit om man ska känna sig kraftfull och träna!
Jobbar hemma idag och lovar mig själv att inte göra något sämre! INGEN GODISPÅSE, vilket skulle ha varit rätt gott när jag som idag tycker lite synd om mig... Men NÄ!!! Nu ska det gå!

Till lunch blir det "hemma-smit" i form av en halv avocado på knäckebröd, 3 fina röda solmogna (!!??) tomater och ett kokt ägg. En god banan förgyllde förmiddagen. Egentligen är det lite lite, får fylla på med ett bra mellanmål!

I kväll blir det Wok och D gruvar redan för den! Jag har lovat henne göra den sund, och sund mat för mig handlar om mat som kroppen behöver, sådant som ger bra näring. Inga lightprodukter, utan bra rena råvaror.
Jag har gjort min resa förr, nu ska jag göra den igen!!! Hallå världen - here I come!! Jagvet hur man gör!!!! Jag måste bara visa det!!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0