16/2 - Ett huvud som dånar av värk

Idag är det ett dånande huvud, mår skrutt, och då är det inte lätt att kraftsamla för förändring. Bacillerna hopar sig  och blir till bomull i mitt huvud. Hoppas de nyss intagna alvedonen hjälper. Skruttdag, tappade telefonen för femtioelfte gången i golvet, men denna gången gick den sönder!! Uuu.....
Men skam den som ger sig - jag är på väg jag med ... Visserligen hamnade jag på ett lunchmöte på en trevlig restaurant i Gamla stan där man bara kunde välja mellan pasta och pizza. Det fick bli pasta, och även om gorgonzolasåsen var en kaloribomb, så kommer jag att fortsätta hålla ut och inte köpa godispåsen på väg hem.

Så duktig D är med bilder - jag måste lära mig så mina inlägg blir lite roligare!

I kväll blir det räkmiddag - räkor i het tomatsås! Gott gott!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0