17/2 - enheten.

JAG LEVER JAG LEVER! herregud vad handikappad man blir utan internet. dagens samhälle, suck på den.
hur har det gått för mig idag då?
jodå, tror mamma syftade på enheten. och jadu. Mr. psykolog tycker att min mentala del platsar på öppenvård, men min fysik borde vara på dagvård. så han har inte velat hjälpt mig förrän jag gått upp i vikt. men idag när jag framförde min nya inställning och mina mål. och YES han var stolt! nu kanske han hjälper mig! ja om jag håller i det här, men det kmr jag ju!! VÄRSTA GLAD JAG BLEV! han sa att det var som "musik i mina öron". 
puuh., :) 
dem skrattar åt mig på enheten. för jag verkar vara den enda patienten på ett anorexicenter som förbarmar mig över låg vikt. hallå, jag ahr ju ett mål. några kilo till och jag får... pampabam. tatuera mig! JAAA! :D

nejmen ärligt. jag är jätteglad & det känns verkligen nu, att jag går åt rätt håll. men jag ska inte försumma att det är jobbigt, och jobbigare kommer det att bli. inställningen tar inte bort det jobbiga, men det underlättar, det gör det. nu har jag satt min fot, . framför den andra. jag har börjat min resa.


YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES

//D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0