18/2 Kanelbullefrestelse

Satt på ett möte som gick över lunchen. Frestande härliga kanelbullar bjöds det på - och efter månag funderingar, då alla andra tagit sin bulle, bestämde jag mig för att ta en jag med! Och jag njöt! För det är precis så det ska vara! Att äta allt men inte alltid, och att verkligen njuta de få gånger då man verkligen äter något som inte är sådär jättenyttigt.
Annars har huvudet värkt så det blev ett besök på Apoteket för Alvedoninköp. Men nu vill jag verkligen slippa snuva och huvudvärk, för jag vill ut och åka längd i helgen! Är helt underbart att få vara utomhus och röra på sig!

Tycker D är duktig, även om hon idag känner sig "golvad"! Hon försöker verkligen! Och det är bara den som vågar ge sig ut på tunn is som kommer vidare, men då ramlar man igenom ibland - men det är ingen fara - för den inneboende kraften som finns, det där modet, det kommer att ta en framåt hela tiden!!! Det krävs mod för att vinna! Och det har min älskade dotter!! Så hon kommer att vinna! Det vara bara idag det blev ett litet hack i framfarten, men i morgon är en ny dag, och då är isen stadigare igen!

// E


Kommentarer
Postat av: deds

tack mamma.. :)

2010-02-18 @ 17:39:46
URL: http://motmitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0