21/2 , update

jahapp, så nu har man hämtat sig, vaknat och nästan lyckats komma igång med plugget.
igår var spännande, humhum. middagen blev inget av dem fina förslag som jag så tappert rotat fram i min inre hjärna! nejnej, det blev såntdär som smakar lakrits + paprika i ugn i olja (urk), och en grönsaksgryta med linser i. (gah inte bredd på linserna för 5öre!). men men iaf. vi åt, samtidigt som OS hördes i bakgrunden. jag tkt det gick ganska bra. visst jag var lite grinig & kort innan, så förstod att ångesten redan ´tittat fram lite. men sen förstår jag inte riktigt vad som hände. för efer middagen kände jag hur ögonen brände och sen sprack det. pang bom! jag grät.
uxh, det var inget jag ville.. men inget jag heller kunde styra. gissar på att det var linserna som gjorde det, att det vart lite grötigt och jag blev skrämd över att inte kunna se vad det var. men ändå, jag klarade det ju!
nu lägger vi den middagen i arkivet för avklarade saker - check.
jag vaknade med ett mms av mamma, med recept på dagens middag. haha här planeras det..
ha en bäst dag! nu ska jag fokusera på annat än nedrga middagar! :O tkr mig veta att mamma är ute i spåret & är duktig :)

//D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0