24/2 Snuvig igen

Shit, skrutt - men solen skiner så jag får väl i alla fall vara lite nöjd. Trots att snuvan återkommit, att det tog nästan 2 timmar till jobbet. Men som sagt, solen skiner så härligt ute så jag kan inte låta bli att le!

Blir så fundersam - när slutar trotsåldern egentligen? Igår tipsade jag D om alternativ till lätta mellanmål att äta i skolan, typ ett äpple, eller några katrinplommon och nötter. Men vad säger då min kära dotter - jo att hon inte kommer att äta just det, utan något som är tvärtom!!! Konstigt??? Undrar om jag ska börja säga att hon INTE får äta nötter och frukt till mellanmål ... då kanske hon äter det :-)

Ja, ja, jag är så glad att äntligen se min dotter vid middagsbordet - har saknat henne så - det var ca 1,5 år sedan hon åt regelbundet middag med oss! Välkommen D - jag ser fram mot alla dagar med dig!

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0