24/2.

halloj!
där vare nära att jag missade dagens första och sista lektion! tidsoptimist? njae, snarare en segkorv och "det-löser-sig-alltid" människa. en rutinerad sådan.
´nu är schluut på skola och bara en ynka liten mattelektion från 1veckas lov, hihi. värsta fina vädret också, SOL! wiie det var på tiden!

igår var det middag med mamma, ´ja hon har ju beskrivit vad det var. jag kan erkänna att jag grät lite innan. men inte efter, skönt. så middagen gick bra, eller ja. för mig är "att gå bra" i nuläget = att äta och få behålla det jag äter. och det lyckades jag med. härligt!

juste.
brevbäraren tycks ha gått på semester, för min post bara totalvägrar att komma. jätteirriterande. väntar och väntar. 2st "paket" väntar jag på, sen i början av förra veckan. suck.

nu ska jag nog slänga mig ut i solen innan den försvinner, mot affären och köpa honung. nu kom lillebror hem också!
adiós!



//D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0