En bra dag

Började dagen med att sova ut! Underbart skönt!
Därefter en tallrik havregryns-och råggröt, toppad med passionsfrukt och granatäppelkärnor. Otroligt gott!

Trots att jag inte var ett dugg motiverad satte jag mig ändå i bilen för att åka till SATS i Vällingby! Bara gör det, sa jag till mig själv! Just do it!! Jeansen gjorde ont i midjan och kanske bidrog det till att jag faktiskt kom iväfg idag.
Var dock tvungen att gå en runda på Stadium innan och hittade en ny träningströja som jag inte kunde motstå!
Sedan blev det väldigt svettigt när jag stod där på crosstrainern i 30 min. Bra musik gjorde att jag lyckades "crosstraina" i 3,5 km. Och rygg och magövningarna sen - det sägs att det finns muskler där som ska hjälpa till - men var är de????? Träningsvärken sitter väl som ett smeck i morgon kan jag tänka mig!

Tänk så svårt det kan vara - jag vill ju träna men ändå tog det emot att gå dit. Men väl där så var det så härligt!
Hittade en tröja på SATS med texten "Just do it", och den köpte jag såklart! Min nya slogan " Just do it".

Idag har jag också skrivit matdagbok så jag är extremt nöjd med dagen! Dessutom passade jag på att baka ett gott bröd som innehåller linfrö, vetekross, rågkross, vetekli, russin .... ja en massa goda nyttigheter som magen mår bra av! Helt enkelt, så här långt, en riktigt bra dag!

// E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0