I morgon börjar det

Ja, precis så är det som min dotter har inlett bloggen med! Men nu ska vi båda gå mot ett hälsosammare leverne. Vi ska hjälpas åt! Jag hoppas detta kommer att bli en positiv måbra-blogg.
För min del handlar det om att hitta tillbaka till träningen och sluta äta sega godisråttor, chokladkakor och gelenappar! Jag äter rätt bra men har svårt få in tid för träning, och när jag är hungrig på väg hem från jobbet är det alldeles för lätt att köpa chokladkakan eller godispåsen. Och få åker vikten upp, sakta men säkert!

Strategin är nu att ha två träningsväskor, en på jobbet och en hemma.

Och i morgon är det dags! Tyvärr har jag ont i huvud och bacill i halsen, så förutsättningarna är inte på topp, och man kan tror att jag redan börjat skylla ifrån mig, men så är det inte. Men man måste vara frisk för att träna!

Men nu ska jag krypa ner i sängen och kurera mig så jag är fit for fight i morgon.
Bilden som jag ska försöka ladda upp är mina mått, men låret är 67 och inte 87 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0