Lördag 20/2

Vaknade kl 10.30 efter en god natts sömn. Sov ovanligt länge, vilket kanske berodde på att jag i natt var och hämtade tre frusna ungdomar i Vällingby.
Vinden ven runt huset då jag vaknade, och jag misstänkte att det kanske inte var ideala förutsättningar för dagens skidåkningsrunda - men - minus 13 grader, blåst och snö !!! Jag kröp genas tillbaka under täcker och läste min spänannde deckare, I den innersta kretsen, en stund till. Havregrynsgröten fanns i magen, jag var redo om ovädet tänkte lugna sig under dagen. Men icke - det blev bara värre och värre!

Istället blev rensning av handväskan. Visst är det märkligt, jag hittar aldrig mitt cerat/läppglans när jag letar i handväskan - åndå fanns det 5 st där !!!  

Tänkte under eftermiddagen att jag kunde gå på SATS och träna, men träningsväskan är kvar på jobbet! Så, dagens bedrift - SNÖSKOTTNING - men det kan ju knappt räknas till träning ... så i morgon ska jag ut!! Sluta blåsa!!!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0