Mammahjärtat

Mammahjärtat brister - det gör så otroligt ont att se sin älskade underbara fantastiska barn ha det så svårt! Jag önskar det kommer en troll-fe som svingar sitt trollspö så att tusen god stjärnor strös över D så att det blir lite lättare. Jag tror hon kommer i natt och svingar sitt trollspö.. 

Jag vet att D kommer att klara detta! För D har kunnat äta vad som helst i hela sitt liv, förutom under en väldigt kort period när A-häxan slagit klorna i henne! A-häxan kämpar nu med sina långa vassa klor för att hålla sig fast, men det kommer hon inte att lyckas med....hon har tappat lite av sitt grepp, det är därför som hon sliter så otroligt nu, för även hon är rädd, hon tappar ju, lite lite för var dag som går.
Snart tappar hon helt och då singlar iväg till det svarta berget som suger upp henne och förintar henne till ingenting! Jävla skithäxa! Släpp taget!!!

Kom igen D - du har kommit långt bara under denna veckan! Otroligt långt - men vägen är krokig och brant - men du har kommit en bit på väg, ett trappsteg upp, nästa vecka blir det ett till, du närmar dig toppen!! För hon tappar greppet nu, hon häxan, lite lite för var dag som går....Och snart är du på toppen av trappan och ser ut över världen med nya ögon.
Jag följer dig längs hela trappan, jag står bakom dig när du ramlar, jag ställer mig mellan häxan och dig.....Du är min unge, och du ska upp på toppen av trappan....

För så är det bara!

// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0