Onsdag 17/2 - Hur ska man hinna?

Nu är det mycket på jobbet och hur sjutton ska man hinna med allt?? Förkylningen sitter i men det blir inte mycket till vila. Igår slutade jag jobba 01.00 och i morse var det möte på kontoret kl 07.30 - puh! Igår var första dagen UTAN GODIS på länge - och det gick ju riktigt bra! Räkmiddagen igår var god och D är duktig och försöker! Och jag med!!! Vi är duktiga båda två!!
Dagens lunch inmundigades på Bolero och bestod av en hälsotallrik med bulgur, bönor och lax. Kollegorna jag åt med pratade Vasalopp, träning och mat inför tävling och då går det ju inte att undvika att bli inspirerad! Bara jag blir frisk så ska det bli skönt att träna!

Undrar hur det gått för D idag?

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0