Vin och god mat på konferensgård

Hur bra rimmar det med ett hälsosamt liv? Att sitta i en mysig fåtölj framför brasan, dricka ett gott rött vin och när man ledsnat på det spela lite vinylskivor och kanske ta ett parti biljard. Ja, jag tror det kan vara gott för själen ibland att umgås med vänner i en härlig atmosfär, som ju Håtuna Gård är dit jag ska ikväll. Men samtidigt vet jag att jag och Jenny måste jobba när de andra har konferens .....
På gården skjuter de själva sitt kött och fiskar sin fisk, så det är bra kvalitet på maten - det är ju alltid något om man vill leva ett hälsosamt liv. Fy så hungrig jag är nu, det blev en tunn lunch, 2 ägg på knäckemacka, måste ta en STOR apelsin innan jag åker. Är så otroligt gott!

I morgon är det också konferens på Håtuna så först på onsdag blir det SATS. Yes .... för man kan ju inte träna varje dag, i alla fall inte när man vaknar och det är över -20 grader.

Hörs i morgon bloggen! Och Festis är busgott - bra fixat D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0