Yes - långa rundan i längdåkningsspåret

YES YES YES I did it men jösses vad jobbigt det var! Mina lår värker av trötthet så jag lär känna av träningsvärken i morgon!

Så underbart vackert det var på golfbanan!! Jag bara njöt trots felvallan - hur sjutton vallar man rätt??? Någon som vet??? Tog vallan för -12 gr, och någon har sagt att det är bättre att valla med för "varm" valla, och idag var det -13. Men det var inget glid alls och snön fastnade under "trampet". Konstigt!!! Men jag får väl tänka att jag fick träningsvaluta.
Jag värmde faktiskt upp lite innan genom att skotta, och skotta, och skotta snön som föll igår!

D min dotter - du kommer att banka ner ångesten i rännstenen där den hör hemma! Den fighter som du är rår ingen ångest i hela världen på! Du är BÄST! Så på'n igen, du vinner! ALLTID! Till slut gör du det!! Det vet jag! Och vissa saker brukar mammor veta bäst ;-)

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0