ALIVE, surpuppa..

"jag har aldrig sätt dig såhär arg.." sa mamma till mig i söndags när jag kom hom från jobbet. det stämde nog väldigt bra, har aldrig kännt mig såhär arg(?). mitt huvud har verkligen kockat. kanske är värmeböljans förtjänst? haha nä. men jag vet inte om det är arg jag varit (börjar ge med sig lite nu). men väldigt pressad..
allt har nog varit e kombination av trötthet och stress. jag har känns mig så kvävd senaste tiden. de dagar jag jobbar har jag exempelvis inte mobilen på mig och nu vet folk om det. ändå blir det mkt tjat om att jag dissar osv. för att jag inte svarar. och förklaringen verkar inte duga. suck. men det är inte bara sånt, det är kraven, det jag ska fixa och göra. det blir så stressigt när jag inte har tid och det är jobbigt att  ibland utnyttjas för min o-förmåga att kunna säga nej. för jag kan inte det. och kan inte jag - mår jag dåligt av det osv. jävla ond cirkel det där..

GAH. det är så många faktorer. kan inte räkna upp alla här, går inte går inte. men mitt humör börjar upplösas en aning och inte vara lika spänt.

maten. jovars. mamma gjorde en jättegod sallad här en dag när jag kom hem från jobbet. hur god som helst! räkor, sallad, melon, massa gott. och spytt har jag itne gjort mycket alls. det gör också att mitt humör blir lite späänt tror jag, jag vet inte. ångest är svårt och den finns kvar..

inte vägt mig på ett tag heller. känns SÅ JÄVLA SKÖNT. slippa "må efter vågen". för jag får ju kred/och-eller/kommentarer efter hur vågen visar. sux.

jaja, nu ska lillebror visa "coolt korttrick" .
byebye deds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0