BLIP

heejsaaan!
stor halsmandel och ond mun - blire inte bättre måste jag väl gå till doktorn i morgon.. suck.
eller okej lite bättre är det..tror jag. åh.

jaja, jag ska berätta lite om de nya SL systemet. när jag fick de där små "blip" korten tyckte jag det var jätte smidigt, ända tills jag la hela busskortshållaren kvar på den blåa "blip" grejen.. då bör tilläggas att jag har allt där i, bankomatkort, ID, pengar.. ja det är min plånbok! men där låg den alltså kvar på spärren! efter en ca timme upptäckte jag min förlust och vände tillbaka, TACK OCH LOV hade ngn snäll människa (TACK), lämnat in den vid spärren, så efter lite om och med (de får egentligen inte ge tillbaka dem bara sådär), fick jag tillbaka dem! *pew*
dock var mitt bankomatkort redan spärrat hemmifrån mamma. hah..
så det var bara för mig att gå till banken och be om ett nytt. det är inte riktigt som att vara utan mobil, men man känner sig fortfarande lite handikappad utan sitt kort.. men iaf nu äntligen damp det ner i brevlådan igår, dock ingen kod. så nu har jag ett nytt kort, men kan ändå inte använda det, haha :P

igår köpte jag en plånbok, se hur länge det håller innan jag faller tillbaka till gammal ovana och min busskorts-plånbok. ska iaf ge det hela en ärlig chans! ;)


här för att stanna?

hey svejs!
//deds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0