dagen efter, är alltid dagen efter.

tjo faderittan lambo!
huamig, kom hem 05.30 inatt, här får man gå från gamla skolan minsann.. men jag hade ipoden och vädret var ganska varmt, så det gick helt okej! för i övrigt var festen kul, stört mkt människor och proppade lokaler! skulle nästan behövt handklovar för att inte tappa bort varandra. ;)
tänker dock inte förstöra kvällens minnen med nattens bravader. igen. jag är sjukt trött på det där alltså. menmen.
inväntar storebror & Co. för att påbörja årets andra kräftskiva. like no surprise är de dock sena.. hah. jag har stekt kötbullar, prinskorv och kokat potatis till de små liven (och deras mamma), märker dock vilken fantastiskt duktig kock jag är när jag fick ringa L och fråga hur man vet att potatisen är klar, mamma svarade ju inte.. :P
föriövrigt sitter mamma i bilen påväg hem från sin P och hans egna lilla semesterparadis! trevlig resa säger jag!
efter det här blir det nog sova eller något fysiskt likvärdigt, imorgon drar det ju igång igen! wihooo ;)

//Deds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0